آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

avash menim balam

مامان حالش بده!

1391/7/6 16:49
نویسنده : مامان آوش
466 بازدید
اشتراک گذاری

بند انگشتي مامانقلب!امروز مامانو خيلي اذيت كردي.سر كار بودم.همش حالت تهوع داشتم تا يهو حالم  بدتر شد و .....بعدش چند تا ارباب رجوع  اومد.همش ميترسيدم دوباره اونجوري بشم.تند تند توضيح ميدادم كه زودتر برن تا  تو ي بند انگشتي آبروي منو نبردي.

ا

امروز اولين بارم بود كه اينجوري ميشدم.ظهر كه بابا اومد سراغم ديد حال من بده ،كلي ذوق ميكرد بدجنس!البته نه به خاطر حال بد من .ميگفت اين يعني كوچولومون ميخواد بگه منم هستم .منو فراموش نكنين.بابايي خيلي هواي منو تورو داره ها.بعد از ظهرم ميخواستم بيام سر كار دلم ضعف ميرفت.آخه از ترس حالت تهوع غذا كم خوردم.يعني نزديك بود كه از حال برم.بابايي ميگفت چي ميخواي برات بگيرم هيچ چيز خاصي دلم نميخواست ولي شديدا گرسنه بودم.آخرش گفتم بيسكوئيت ترد بگير.چشمت روز بد نبينه.مثل بقيه هوسونه هاي من بيسكوئيت ترد شد جواهر نايابتعجببابايي از اين مغازه به اون مغازه !اوهتا بالاخره يه مغازه دو تا دونه داشت !منم مثل قحطي زده ها تا داد دستم شروع كردم به خوردن.نیشخند.تورو خدا كمتر مامانو اذيت كن.اخه من سر كار ميرم .آبروم ميره ها!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به avash menim balam می باشد