آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

avash menim balam

گل پسر مامان

1391/7/17 9:53
نویسنده : مامان آوش
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم!!ماچ  پريروز رفتم سونو و دكتر با قطعيت گفت كه شما پسري.الان تو هفته 19 هستي و خدارو شكر  حسابي سر حالي.بابايي هم خيلي خوشحاله .و قتي بهش خبر دادم با جعبه شيريني اومد خونه.برامون سلامتيت مهم بود عزيز دلم ولي خوب بهر حال آدم كنجكاوه بدونه بچش چيه.خلاصه من كه اون روز حسابي مريض بودمو به زور رفتم تا دكتر ،راه برگشتو از خوشحالي ديدن شماو اينكه بالاخره جنسيت شمارو فهميدم پرواز كردمو مريضيم به كلي از يادم رفت.مژه قربون آقا پسرم برم من.ماچ واي چقده خوشحالم كه شما ميخواي بياي تو زندگيمون.من و بابايي تصميم گرفتيم اسمتو آراز بگذاريم. من اسم وبلاگتو گذاشته بودم نارين بالام يعني بچه ريزم چون اونموقع كوچك بودي و هنوز نميدونستم دختري يا پسر .حالا بعدا اسم وبلاگتو عوض ميكنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به avash menim balam می باشد